דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא השוואת מחירים מענה אנושי לעסקים או מזכירה מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

השוואת מחירים מענה אנושי לעסקים או מזכירה

אותה מזכירה אובדת עצות שעברה משיחה אל שיחה, לא הספיקה לאמור מילה והטלפון השני כבר צלצל, הוחלפה באמצעות מענה אנושי לעסקים. כעת אותה מזכירה במשרד של בית העסק יכולה להתעסק בעבודה המשרדית, בהעברת שיחות אישיות ובעזרה ניהולית לבעל העסק. מענה אנושי לעסקים משמעו מוקד מקצועי מיומן היטב, בו עובדים מוקדנים ומוקדניות אשר הוכשרו באופן מקצועי בקורס אינטנסיבי ולמדו כיצד להעניק ללקוח שירות אדיב, מיומן ומקצועי, בכדי לייצג בתי עסק שונים בצורה הטובה ביותר. במידה ואנחנו עושים השוואה בין אופציית המזכירה במשרד או מוקד שירות לקוחות נראה כי, המשרד הווירטואלי מעניק חיסכון משמעותי לבעל העסק וכמובן מעניק מענה מהיר יותר וזמין יותר ללקוח. בשונה ממזכירה אחת שמקבלת את כל השיחות במהלך היום, מענה אנושי לעסקים מאפשר למספר מוקדנים לענות לשיחות ולהתחלק במענה, כך שהלקוח לא ימתין כלל אלא יקבל מענה מיידי וייהנה משירות ברמה הגבוהה ביותר.
 

מענה אנושי, כיצד?

כאמור, המזכירה במשרד תוכל להתפנות לעבודות המשרדיות והמוקדנים יוכלו לאייש את כל השיחות הנכנסות וליצור מענה יעיל ומאוד חיוני לכל בית עסק. בכל העולם מדובר בשיטה המצליחה ביותר, אשר מאפשרת תהליך עבודה ממוקד מאוד, כאשר לכל אחד יש את התפקיד המיועד לו. מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל בית עסק מספר טלפון אחד לנוחות הלקוח, אך לאחר החיוג הלקוח יוכל לבחור את השירות הרצוי בנתב השיחות וכך להגיע אל המוקדן הפנוי באותה עת. מול כל מוקדן תופיע תוכנת מחשב על המסך, המאפשר לו למצוא את פרטי הלקוח און ליין, באמצעות רשת אשר נבנתה במיוחד. על ידי הכנסת פרטים מזהים כמו מספר תעודת זהות או מספר לקוח, המוקדן יוכל להעלות את כל הפרטים הדרושים וכן לעדכן את הנעשה, בכדי שהמוקדן הבא שיפתח את כרטיס הלקוח יהיה מיודע לכל שינוי ופעולה שנעשתה.

השוואת מחירים מענה אנושי
 

השוואת מחירים לחיסכון כספי

ברגע ואנחנו פונים אל השוואת מחירים בנושא, ניתן לראות כי כיום ישנם משרדים אשר וויתרו על העסקת מזכירה, מאחר והמוקדן או המוקדנית אשר מעניקים מענה אנושי לעסקים, מאיישים את עמדתה של המזכירה וכן מאחר שהם עובדים בתוך חברה קבלנית, התשלום אליהם הוא קטן יותר יחסית לתשלום של מזכירה אישית. מלבד זאת, המענה הוא לטווח ארוך יותר במהלך היום, מאחר שהמוקדנים עובדים במשמרות במהלך כל היום ובמידת הצורך גם במהלך הלילה ובמהלך סוף השבוע, תלוי באופי העסק ובמטרתו. הטכנולוגיה של ימנו מאפשרת לבתי העסק לעמוד בתחרות מול עסקים אחרים ולחסוך כסף רב על אמצעי שיווק ופרסום שונים.
 

אין ספק כי המוקדים הפעילים ביותר עם מוקדי חירום, מוקדי שירות לקוחות ומוקדי זימון תורים העובדים בדרך כלל בין 12 שעות לבין 24 שעות ביממה ומעניקים הן מענה ראשוני והן המשך פעולה לפי דרישות הלקוח. מענה אנושי לעסקים יחסוך מהלקוח צליל חיוג לא נעים אשר יעיד על קו תפוס או על צלצול מתמשך ללא מענה. 


---
Tivonet