דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא טלוויזיה השוואת מחירים מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

טלוויזיה השוואת מחירים

שוק התקשורת הישראלי מאופיין בשנים האחרונות בתחרות עזה מאוד בין השחקנים השונים. המהפכה הרגולטורית אשר הוביל שר התקשורת לשעבר מר משה כחלון הביאה שחקנים רבים וחדשים לשוק , יצרה אינסנטיב לגיוס מהיר ואגרסיבי של לקוחות חדשים מצדן ולכן  באה לידי ביטויי בהורדת מחירים חדה של מוצריהן. ניתן לראות את התחרות העזה בשוק הסלולר שם כניסתן של חברות חדשות הובילה למכירת חבילות שירותים של הכל כלול בפחות מחמישים ₪ לחודש, וקיצצה מהותית את הוצאות הסלולר של כל משפחה בישראל במאות אחוזים. בשוק ספקיות האינטרנט אנו גם עדים למחירים נמוכים מאוד בחבילות הכוללות מהירות גלישה גבוהה, שוק השיחות הבינ"ל נמצא אף הוא בתחרות עזה וגם שירותי הטלפון הקווי. בקיצור תחרות עזה ואמתית אשר מאפשרת לצרכנים ליהנות ממוצרים טובים יותר במחיר נמוך משמעותית מהעבר.

 
טלוויזיה השוואת מחירים

אחד השווקים אשר משרד התקשורת לא הצליח לשבור את הדואופול אשר קיים בו הינו שוק הטלוויזיה השוואת מחירים אשר מתקבלת כאשר עושים השוואה בשוק הטלוויזיה , מגלה כי לאורך השנים קיימות שתי חברות תקשורת אשר מספקות חבילות ערוצי טלוויזיה , ללא כל תחרות של גורם שלישי והשוואת מחירים טלוויזיה מגלה רמות מחירים גבוהות, אשר לא נשחקו במהלך השנים החולפות ובטח שלא נשחקו ברמות של מאות אחוזים כפי שקרה במוצרי התקשורת השונים.

במצב הנוכחי בו כאשר עושים השוואת מחירים טלוויזיה ומגלים שלמעשה קיימות רק שתי חברות אשר מוכרות  ערוצי טלוויזיה השוואת מחירים נראית למעשה משהו מיותר, מכיוון שבד"כ כאשר רק שתי חברות מציאות את אותו מוצר הרי ש שהשוואת מחירים  ביין חברות אילו תצביע על אותו המחיר. אולם נשאלת השאלה האם באמת השוואת מחירים טלוויזיה על מסלולי השונים היא באמת השוואת מחירים מיותרת?

התשובה החד משמעית היא שגם בשוק ערוצי טלוויזיה השוואת מחירים אינה מיותרת והשוואת מחירים טלוויזיה וחבילות התוכן יכולה להיטיב עם הצרכנים למרות שהושק מחולק למעשה בין שתי חברות יס והוט. לפני שושים לערוצי התוכן טלוויזיה השוואת מחירים, כדי לזכור רגע מי הן החברות אשר יוצרות את הדואופול בשוק הטלוויזיה. חברת יס הינה חברה אשר שייכת לקבוצת בזק ומשדרת מגוון רחב של ערוצי טלוויזיה בלוין,  יס עוסקת אך ורק בחבילות טלוויזיה ולא ניתן לרכוש חבילות ו/או מוצרי תקשורת אחרים בחברה. לעומתה חברת הוט עוסקת מעבר לנושא חבילות הצפייה בטלוויזיה גם בשירותים נוספים כגון, תשתיות אינטרנט, ספקית אינטרנט, טלפון קווי, שיחות בינ"ל וכו'. מגוון שירותי התקשורת אשר חברת הוט יכולה לספק, בשילוב עם רגולציה מקלה בנושא בכדי להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה מאפשרות לחברה להציע חבילות תקשורת משולבות אשר מכונות טריפלים, בחבילות טריפל אילו מוצעים ללקוחות גם ערוצי טלוויזיה, גם תשתית אינטרנט וגם טלפון קווי לביתו. ולכן השוואת מחירים טלוויזיה למסלוליה ולחבילותיה השונות חייבת לקחת בחשבון ולהיעשות מול חבילות הטריפל של הוט. בבדיקת מחיר חבילות הטריפל הכוללות טלוויזיה השוואת מחירים מגלה כי כן קיימים פערי מחירים והשוואה נכונה עשויה להוזיל את הוצאות התקשורת החודשיות של משק הבית.




 שיווק באינטרנט