דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא סלקום טלוויזיה מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

סלקום טלוויזיה

סלקום טלוויזיה השיקה את פעילותה בסוף שנת 2014, המהלך של השקת סלקום טלוויזיה היה מהלך אשר הדעות לגביו היו רבות ומגוונות. סלקום פעלה במשך כשלוש שנים במטרה לבנות יכולות טכנולוגיות ולחתום הסכמי רכש אל מול ספקיות תוכן כאילו ואחרות אשר יאפשרו את תחילת הפעילות של סלקום טלוויזיה אולם נראה כי ברגע האמת התזמון היה הכי פחות נוח לחברת סלקום להתחיל במיזם של סלקום טלוויזיה.

עסקי הליבה של סלקום הינם עסקי הסלולר, סלקום מתוך חזון להפוך לקבוצת תקשורת אשר מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום בחרה לפעול על מנת לאפשר ללקוחותיה צפייה בערוצי טלוויזיה שונים ולכן הקימה את סלקום טלוויזיה וכן חיפשה דרכים כאילו ואחרות להוסיף לסל מוצריה גם תקשורת נייחת , כל זאת על מנת לייצר סל שירותים נרחב , להיות חברת תקשורת ולא רק חברת סלולר ולהתמודד בהצלחה עם קבוצות תקשורת אחרות כמו הוט אשר התבססותן בשוק באה לא מעט על חשבון סלקום, אשר איבדה הרבה מאוד לקוחות.

אולם עת השקת טלויזיה סלקום היה בעייתי מאוד, סלקום כמו שאר מפעילות הסלולר הוותיקות סובלת מצניחה דרסטית בהכנסות בגלל ירידת מחירי חבילות הסלולר והתחרות העזה בשוק ולכן בזמן כזה כאשר החברה נלחמת על עסקי הליבה שלה להשיק מוצר חדש וגדול כמו סלקום טלוויזיה, הינו מהלך מורכב מאוד אשר גוזל לא מעט משאבים ותשומת לב ניהולית ועלול לגרום אף להחרפה במצב החברה כתוצאה מהעדר מיקוד. ולכן למרות שעל פניו המהלך של השקת סלקום טלוויזיה אשר נועד למצב את סלקום כחברת תקשורת ולמנוע בריחת לקוחות, עשוי בסופו של יום לגרום לתוצאה הפוכה.

המציאות בשבועות האחרונים מראה עד כמה המהלך היה מורכב ומסוכן עסקית, ביום ההשקה של סלקום טלוויזיה, חתכה הוט את מחירי חבילות הסלולר שלה בצורה ניכרת דבר אשר עשוי להסב פגיעה אנושה בסלקום, שווי המניה של סלקום צלל בעשרות אחוזים בשבועות האחרונים ונראה כי העתיד עומד להיות מורכב מאוד והשוק רחוק מלהתייצב.
 

---


Tivonet