דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא ספק אינטרנט מומלץ מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

ספק אינטרנט מומלץ

שוק התקשורת ממשיך להשתנות בקצב מהיר הודות לרגולציה אשר מוביל משרד התקשורת, ודברים רבים אשר הורגלנו להם בעבר משתנים אל מול ענינו, והבשורה הטובה בכל נושא הינה העובדה כי שינויים אילו הינם בד"כ לתועלתו ולטובתו של הצרכן. ספקי אינטרנט הינן החברות אשר חוות כרגע שינויי במציאות החדשה והשוק עבור ספקי אינטרנט השתנה בין לילה, בעקבות תחילת פעילותו של השוק הסיטונאי אשר מאפשר לספקי אינטרנט למכור גם תשתית אינטרנט ולא להישאר רק ספקי אינטרנט

בכדי להבין טוב יותר את המציאות אליה אנו וחברות ספקי אינטרנט נכנסים , ניזכר במצב אשר היה קיים עד היום: מוצר האינטרנט נחלק למעשה לשני חלקים  החלק הראשון הינה תשתית האינטרנט, אשר למעשה מדובר בתשתית אשר עליה "זרם" והגיע האינטרנט לביתנו, מדובר בתשתית של כבלים כאשר יש בשוק הישראלי שתי חברות אשר יש להן למעשה תשתית כזאת והן חברת בזק וחברת הוט, כך שלמעשה כל לקוח אשר היה מעוניין באינטרנט היה חייב להתקשר בהתקשרות חוזית עם אחת מהחברות הנ"ל. 

החלק השני הינו למעשה ספק האינטרנט, מדובר באותן חברות אשר מאפשרות לנו את היכולת לגלוש "ולקבל" אינטרנט על גבי תשתית האינטרנט אשר כאמור מסופקת ע"י חברת בזק וחברת הוט. כאן מצב התחרות הינו טוב בהרבה מכיוון שיש לא מעט ספקיות אינטרנט כדוגמת 012 סמייל, נטויז'ן, בזק בינלאומי, אקספון, אינטרנט רימון ועוד וכל לקוח יכול לבחור ספק אינטרנט מומלץ אשר מתאים לצרכיו ולתקציבו. אולם החוויה הכללית של לקוח אשר מעוניין באינטרנט לביתו הינה שלילית מכיוון שהלקוח נאלץ להתקשר עם שתי חברות שונות, אחת הינה חברת התשתיות בזק או הוט אשר היוו דואופול בשוק וגובות תשלום חודשי גבוה והחברה השנייה הינה ספק אינטרנט מומלץ אותו בחר הלקוח.

השוק הסיטונאי אשר עליו הכריז הרגולטור בא למעשה לשנות את כללי המשחק, לפשט את התנהלות הלקוח אל מול החברות וכמובן גם להוזיל את המחיר. מהותו של השוק הסיטונאי הינו תקנה רגולטורית אשר מחייבת את חברת בזק ואת חברת הוט למכור במחיר סיטונאי נמוך, תשתית אינטרנט לספקיות האינטרנט השונות בישראל, מהות הנחיה זו הינה לאפשר לספקיות האינטרנט למכור ללקוחות הסופיים גם תשתית אינטרנט וגם ספק אינטרנט וע"י כך להוזיל את העלויות ללקוחות ולייתר את הצורך בהתקשרות עם שתי חברות שונות. לדוגמא: אם 012 הינה ספק אינטרנט מומלץ עבור לקוח מסוים ועד היום הלקוח רכש מ-012 את האינטרנט מעצם היותו ספק אינטרנט מומלץ עבורו ואת תשתית האינטרנט רכש הלקוח או מבזק או מהוט מכיוון שרק שתי חברות אילו סיפקו את השירות של תשתית אינטרנט, הרי שכיום יכול הלקוח לרכוש הן את התשתית והן את הספק ישירות מחברת 012 אשר רוכשת את התשתית של האינטרנט בשוק הסיטונאי ומוכרת אותו ברווח ללקוח הסופי.

המהלך המתואר מייצר כמובן תחרות בשוק תשתיות האינטרנט ומובילה להוזלת מחירי האינטרנט ללקוחות, כמובן שהלקוחות יכולים להמשיך ולקנות תשתית אינטרנט לחוד ולהצטרף לספק אינטרנט מומלץ לחוד אולם הצטרפות לחבילה כוללת של אחת החברות אשר כוללת גם תשתית וגם ספק תוזיל את מחיר האינטרנט הביתי ותאפשר התנהלות פשוטה יותר מול חברה אחת ולא מול שתי חברות.


---
השוואת מחירי חבילות אינטרנט ורכישה
  • השוואת ספקי אינטרנט
    • השוואת ספק + תשתית אינטרנט
      • השוואת תשתית אינטרנט


        Tivonet