סלקום תוקפת את הוט ויס על מחיריהם
חברת סלקום פורצת בסערה לשוק ערוצי הטלוויזיה ועושה רושם כי למדה מניסיון העבר של חברות הסלולר. סלקום תוקפת את הוט או יס ומעלה את העובדה שמרבית הלקוחות אינם צורכים בכלל את מרבית הערוצים אשר נמצאים בחבילות אשר רכשו מהוט או יס. ולכן בחישוב אשר סלקום מציגה בממוצע כללי עולה כי מחיר ערוץ בו צופה צרכן הינו 44 ₪ לחודש, מחיר יקר מאוד אשר כנראה מרביתנו לא היינו מוכנים לשלם אם היה מוצג כפי שמציגה סלקום חבילות אילו בהוט או יס.
סלקום אימצה למעשה את הקו השיווקי בו פרצה גולן טלקום לשוק תחת הסיסמא מספיק להיות פראיירים ובאותו צורה ודרך פועלת היום סלקום אל מול
הוט או יס. נראה כי בינתיים הוט או יס אינן ממהרות להיגרר למחירים הנמוכים אותן הציע
סלקום חבילות הערוצים שלהן נשארו כרגע על כנן, ועושה רושם כי כל עוד ניתן יהיה להתמודד עם דעת הקהל בעקבות כניסת סלקום חבילות הערוצים ימכרו ב הוט או יס במחירם הנוכחי.
אולם עושה רושם כי חברות הוט או יס אינן מתכוונות לא להגיב בכלל למחירים הנמוכים אשר הציגה
סלקום טלוויזיה חבילות הערוצים שלהם לא יוזלו כל כך מהר אולם נראה כי הוט הרימה את הכפפה ובאמצאות חברת הבת הוט מובייל מנסה לאותת לסלקום לא להגזים:
חברת הוט מובייל השיקה מבצע של שני מנויי סלולר לצרכן במסלול הכל כלול במחיר של 40 ₪ לחודש, כלומר 20 ₪ למנויי. נראה כי מטרת המהלך הינה איתות שיווקי לסלקום כי גם ביכולתה של הוט לפגוע בעסקי הליבה של סלקום.
ואנחנו הצרכנים יכולים ליהנות בינתיים ממחירים נמוכים.