דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

שירות לקוחות ספקיות אינטרנט

 

כלקוחות אנו לא נוהגים לפנות בד"כ לשירות הלקוחות של ספקיות האינטרנט, רובנו נהנים משרותי אינטרנט טובים וללא תקלות מרבית הזמן, התשלום לחברות מתבצע בצורה אוטומטית מחשבון הבנק שלנו או מכרטיס האשראי והאינטראקציה בינינו לבין שירות לקוחות אינטרנט של הספקיות הינו מינורי אם בכלל.

 

 

כאשר בוחנים את המציאות מצדם של מי שנותן לנו שירותי אינטרנט, מתגלה תמונה שונה לחלוטין: מחלקת שירות לקוחות אינטרנט ידועה כמחלקה עמוסה עם נציגי שירות צעירים בדרך כלל, אשר התחלופה בהם גבוהה ושביעות רצון העובד נמוכה. לכאורה נראה תמוה הפער בין הלקוחות אשר צורכים שירותי אינטרנט ולעיתים נדירות פונים למחלקת שירות אינטרנט בחברות לבין הרגשת עובדי מחלקת שירות אינטרנט אשר מרגישים שלכולם תמיד יש תלונות. הסיבה הינה פשוטה מאוד ונעוצה בעובדה שנציגים אילו שומעים כל היום תלונות של לקוחות בדרך כלל גם כועסים ולכן הם בהרגשה תמידית של לקוחות " מקטרים" ואז פעמים רבות צרכני שירותי אינטרנט שהם הלקוחות מקבלים שירות רע מנציגי החברות.


 

מהו שירות טוב?

 

כצרכני שירותי אינטרנט הרי כל מבוקשנו הינו: אפשרות לגלוש בצורה תקינה אשר הולמת את המהירות גלישה אשר הובטחה לנו ע"י ספק האינטרנט וכן שהחיוב החודשי יהיה תואם את מה שהובטח לנו ע"י נציג המכירות של ספקית האינטרנט ו/או ספקית התשתית אליה הצטרפנו. בדרך כלל מרביתן של הבעיות והפניות למחלקת שירות לקוחות אינטרנט הינן בשלב ההצטרפות לספקית האינטרנט וניתן להתייחס אליהן כמעין חבלי לידה של ההתחלה, בשלב הנ"ל" גם נציג המכירות אשר צירף אותנו לספקית האינטרנט נעלם באורך פלא, ואנו מוצאים את עצמנו בשיחות טלפוניות של שעות ארוכות.

ובכן מה ניתן לעשות במקרים אילו? ראשית חשוב לזכור כי לפני שמתפתים להצטרף לחברה כזאת או אחרת חשוב לראות מי עומד מאחורי אותה החברה ומה ניסיונו בתחום. לדוגמה חברות אינטרנט כמו: אינטרנט 012 סמייל שייכת לקבוצת אורנג' המונה אלפי עובדים ומאחוריה גב כלכלי איתן, ניסיון רב מאוד בשוק ותשתיות רחבות של שירותי אינטרנט, 013 נטוויז'ן כנ"ל- החברה הינה חלק מקבוצת סלקום וכן 014 בזק בינלאומי השייכת לקבוצת בזק על כל המשתמע מכך. חברת 018 אקספון הינה ספקית שירותי אינטרנט קטנה בהשוואה לחברות הקודמות ועם הרבה פחות ניסיון. אין הדבר מחייב שמחלקת שירות לקוחות אינטרנט שלה תהיה טובה מהקודמות אולם הנושא שווה בדיקה וכך גם חברת FAST . חשוב לזכור כי תקנות משרד התקשורת מחייבות את הספקים לנתק אתכם מהשירות מיד במידה ובקשתם זאת ללא קנסות ותשלומים מיותרים, כך שבמידה ונגרם לכם עוול או קבלתם שירות רע, יש לכם את הכח כצרכנים להחליף חברה.


 

אתר תקשורת NET תשווה תקנה

אתר תקשורת NET תשווה תקנה הינו אתר אינטרנט אשר עוסק בהשוואת מחירים אובייקטיבית בין חברות התקשורת ומוצרי התקשורת השונים בישראל. עובדי האתר הינם בעלי וותק מצטבר של עשרות שנים בענף ורובם ככולם הינם יוצאי חברות התקשורת בישראל. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו דרך כפתור הצור קשר, בכל התלבטות הנוגעת להצטרפות לאחת החברות או החבילות, אנו מתחייבים למענה זריז יעיל ומקצועי. בפניה אחת תחסכו לעצמכם זמן יקר, כסף ועוגמת נפש שאינן מחויבות המציאות.

---
 




 

Tivonet