דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא חבילות סלקום מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

חבילות סלקום

סלקום הינה חברת תקשורת ישראלית אשר הוקמה בשנת 1994 והינה חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. החברה הוקמה כאמור בשנת 1994 לאחר כמעט עשור של שנים בהן הייתה חברת פלאפון מונופול בשוק ומכרה חבילות סלולר במחירים גבוהים מאוד. בתחילת דרכה כאסטרטגיית חדירה הציעה חברת סלקום חבילות סלולר זולות מהותית מאשר הציעו חבילות פלאפון, חבילות סלקום במחירן הזול היוו אלטרנטיבה לחבילות סלולר עבור השוק הפרטי אשר עד אותם ימים יכלו הצרכנים רק לקנא בשוק העסקי אשר עיקר השימוש בסלולר היה במגזר זה בגלל מחירם היקר של חביות אילו. מחירם הזול של חבילות סלקום הנגיש את השירותים לכולם ועל כן לא מעט לקוחות פרטיים בישראל הסתערו על חברת סלקום וחבילות הסלולר הזולות נחטפו כמו לחמניות טריות. אולם לא לאורך זמן נמכרו חבילות סלקום במחירים זולים, החברה לאורך הזמן החלה להעלות את מחירי חבילות הסלולר. לחברת סלקום חבילות זהות לאילו של פלאפון כך שהיה נוח לחברה לנצל את השוק בו חברת פלאפון וחברת סלקום הן שתי החברות היחידות בשוק ויכולות ליהנות כדואופול מרמות מחירים גבוהות במכירת חבילות סלקום במחירים שווים לפלאפון.

בשנת 1999 ההגמוניה הנ"ל הופרעה עם כניסת חברת אורנג' לשוק ומשוק של דואופול נוח בו מכרה סלקום חבילות במחירים גבוהים נאלצה כעת החברה להתמודד עם תחרות גבוהה יותר ועם שוק מורכב יותר. עד אותם ימים נחלק השוק בין חברת פלאפון אשר נתפסה כחברה אשר פונה יותר למגזר העסקי, ואילו חברת סלקום נתפסה יותר כחברה אשר פונה לציבור הפרטי ויותר עממית. כניסתה של אורנג' לשוק יצרה מיצוב מחדש של החברות בשוק, חברת אורנג' הביאה "ניחוח" של חו"ל בזכות טכנולוגית ה-GSM אשר החברה אימצה כטכנולוגיה הסלולרית שלה, טכנולוגיה זו אפשרה ללקוחות שימוש במכשיר הסלולר שלהם בחו"ל בשונה מלקוחות חברת פלאפון ולקוחות חברת סלקום אשר נאלצו להחליף את מכשירם בזמן שהותם בחו"ל. יתרון זה של חברת אורנג' אשר נתפס בקרב הצרכן הישראלי כיתרון מהותי חייב את חברת סלקום כמו גם את חברת פלאפון לא להישאר אדישות ולכן הציעה סלקום חבילות שונות אשר עונות במידה כזאת או אחרת על היתרון הטכנולוגי של אורנג'.
 
חבילות סלקום

שיווי המשקל בשוק הסלולר וברמות המחירים של חבילות הסלולר אשר הציעו חברות סלקום, פלאפון ואורנג' נשמר לאורך עשר שנים נוספות כאשר חברות הסלולר הנ"ל חולקות את השוק ביניהן ומציאות למעשה חבילות תקשורת דומות  במחירים די זהים. בשנת 2010 החלה ההגמוניה להיסדק ואח"כ להתנפץ עם השינויים הרגולטוריים אשר הוביל שר התקשורת לשעבר משה כחלון, מבנה השוק השתנה לחלוטין, נוספו חברות סלולר רבות אשר הציעו חבילות סלולר במחירים זולים מאוד. סלקום כמו גם חברת פלאפון ואורנג' לא יכלה להישאר אדישה למתרחש בשוק והציעה חבילות סלקום במחירים זולים הרבה יותר ממה שהיה נהוג עד כה.

חבילות סלקום הנפוצות מציאות מסלולים של שיחות ללא הגבלה והודעות SMS ללא הגבלה כאשר השוני העיקרי בין החבילות הינו נפח הגלישה בכל חבילה, לאחרונה החלה סלקום להציעה גם חבילות משפחתיות בהן נהוג תעריף אחד ידוע מראש למנויי כלל המשפחה.
 


 
השוואה ורכישת מסלולי סלולר
 




 

 שיווק באינטרנט