דף הבית | מי אנחנו | צור קשר                                                                                                                                    


  תקשורת NET

להצטרפות ו/או לקבלת פרטים נוספים בנושא רמי לוי סלולר מלא/י את פרטייך כאן:

שם
דוא''ל
טלפון

רמי לוי סלולר

רמי לוי סלולר או בשמה המדויק, רמי לוי תקשורת הינה חברת בת של חברת רמי לוי שיווק השקמה אשר הינה חברת האחזקות המונפקת של איש העסקים רמי לוי. רמי לוי סלולר הינה מפעיל תקשורת וירטואלי אשר הוקמה בשנת 2011 והייתה למעשה המפעיל הווירטואלי הראשון בשוק הסלולר הישראלי. מעצם היותה של חברת רמי לוי סלולר מפעיל וירטואלי הרי שאין לחברה תשתית הנדסית עצמאית וחברת רמי לוי סלולר רוכבת למעשה על התשתית של חברת פלאפון ומשלמת לחברת פלאפון תמלוגים על השימוש ברשת.
 

רמי לוי עושה היסטוריה

רמי לוי הינו איש עסקים ישראלי אשר עשה את הונו בענף קמעונאות המזון, ברשותו רשת סופרמרקטים עצומה והוא מהווה מתחרה ראוי לרשתות שופרסל ולמגה. רמי לוי הצליח בכישרון רב למתג את עצמו כרשת הקמעונאית הזולה ביותר בישראל וניתפס כ "מושיע" העם מבחינת מחירי המזון. את קפיצת הדרך השיווקית פרסומית עשה רמי לוי במבצע"עוף בשקל": באחת ממלחמות המחירים ביין רשתות השיווק, הוריד רמי לוי את המחיר של ק"ג עוף לשקל אחד, הסתערות הקונים לא איחרה להגיע ועמה הפרסום הרב והתדמית החיובית של הרשת הזולה בישראל.

רמי לוי נכנס לשוק התקשורת

בעקבות שינויי הרגולציה בשוק התקשורת אשר הוביל שר התקשורת לשעבר מר משה כחלון החל משנת 2010, סימן לעצמו רמי לוי שוק חדש לחדור אליו: שוק התקשורת. רמי לוי ניצל את ההזדמנות אשר אפשרה הרגולציה והקים חברת תקשורת וירטואלית: רמי לוי סלולר או בשמה המדויק, רמי לוי תקשורת. רמי לוי חתם הסכם עם חברת הסלולר פלאפון והוא משתמש ברשת הסלולר שלה לצורך תעבורת שיחות עבור תמלוגים אשר הינו משלם לפלאפון. כלפי הלקוח הסופי רמי לוי סלולר הינו מפעיל סלולרי לכל עניין ודבר עם קידומת חיוג 055. רמי לוי סלולר נהנית מרצפת מכירות חינמית בתוך רשת הסופרמרקטים של רמי לוי וכן מגב כלכלי רחב של קבוצת רמי לוי שיווק השקמה. העובדה כי אין ברשות רמי לוי סלולר רשת הנדסית וכי שטח המכירות הינו בתוך סניפי הסופרמרקטים של הקבוצה ללא צורך להקים חנויות חדשות אפשרה לרמי לוי סלולר להיות המפעיל הווירטואלי הראשון ולמכור חבילות סלולר במחיר מוזל ללקוחות ובכך להמשיך ולמתג את הרשת כרשת סלולר זולה אשר הינה חלק מקבוצת קמעונאות זולה.

למרות ההצלחה הגורפת בתחילת הדרך עושה רושם כי גם בחברת רמי לוי סלולר לא לקחו בחשבון את התחרות העזה אשר תשתלט על שוק הסלולר ורמות המחירים הכל כך זולות של חבילות הסלולר. מפעילי הסלולר החדשים אשר הצטרפו לשוק הסלולר בישראל: הוט מובייל וכן גולן טלקום הפקידו ערבויות בסך מאות מיליוני שקלים בכדי להבטיח צירוף של מעל 300,000 לקוחות כל אחת לרשתות הסלולר שלהן, ערבויות אילו דרבנו את החברות הנ"ל להוזיל מחירים בצורה אגרסיבית וזאת על מנת להיות אטרקטיביים ללקוחות הסלולר. הורדת מחירים זו שחקה את רווחיות הענף אצל כל השוק ורמי לוי סלולר נאלצו גם הם להוזיל את המחירים וליישר קו עם כל שאר החברות תוך כדי שחיקת האטרקטיביות של חבילות התקשורת של רמי לוי סלולר. 

 
השוואה ורכישת מסלולי סלולר
 




 

 שיווק באינטרנט